Чому маркетплейс вигідніший за свій інтернет-магазин?

09 Бер 2020

Бізнес у сфері інтернет-продажів - один із найпопулярніших видів заробітку у світі. При правильному виборі товару підприємець отримує серйозний дохід, здатний у кілька разів окупити всі витрати. Перед тим як створювати свою справу, потрібно обов'язково провести моніторинг ринку, і вирахувати, які товари актуальні на цей момент.

Визначившись із товаром, перед бізнесменом постає вибір: власний сайт з нуля або інтернет-магазин на платформі маркетплейса. У кожному з напрямків є свої плюси і мінуси, але тенденція останніх кількох років вказує на те, що багато хто робить вибір на користь маркеплейсів. У цій статті ми розглянемо, що собою являє цей термін, і які в ньому переваги.

Що таке маркетплейс?

Маркетплейс - це онлайн-майданчик, на якому розташовані різні інтернет-магазини від різних власників. Існують світові майданчики, і ті, що діють у межах певної країни. Наприклад, Aliexpress, Amazon і E-Bay належать до всесвітніх маркетплейсів, адже замовити товари з таких платформ можуть покупці з усіх континентів. В Україні найвідомішими маркеплейсами є Rozetka і Prom.ua.
Головна перевага маркетплейсів - впізнаваність і довіра клієнтів. Коли покупець бажає придбати будь-який товар, він насамперед шукатиме його на перевірених ресурсах, навіть якщо ціна на продукцію вища, ніж на альтернативних маловідомих сайтах.

Для бізнесмена-початківця важливо отримати впізнаваність його бренду. Адже яким би якісним не був його товар - відсутність інформації про магазин може зіграти негативну роль. Для розкрутки імені знадобиться багато часу, витрат на рекламу, і витрат на зарплати найманих працівників, при цьому внесок може окупитися не так швидко, як хотілося б. Великий маркетплейс - чудовий помічник для ще невідомого інтернет-магазину, за допомогою якого підприємець може отримати впізнаваність, безліч постійних клієнтів і позитивних відгуків, гарантований прибуток і безцінний досвід у продажах. Безумовно, послуги розміщення на знаменитих майданчиках не безкоштовні, але це набагато економніше, ніж створювати сайт з нуля.

Чому маркетплейс краще?

У цьому розділі ми розглянемо ключові аспекти, які грають на користь відомих інтернет-майданчиків.

Великий потік клієнтів
Покупці вже знають той чи інший майданчик, який існує роками, і встиг завоювати довіру. Рекламні ресурси великих маркетплейсів не обмежуються тільки рекламою в гуглі та соціальних мережах. Їхні оголошення можна помітити в тролейбусах, метро, на зупинках, на телебаченні, і на радіохвилях. Перевіряючи електронну пошту, клієнт з великою ймовірністю помітить якусь пропозицію з акціями та передсвятковими знижками. Витрати на рекламу величезні, але великий маркетплейс може собі це дозволити. Для старту бізнесу розміщення своїх товарів на одному з таких майданчиків - ідеальний варіант, результату від якого не доведеться довго чекати. Клієнти з'являться відразу.

Технічні можливості

Створення нового сайту несе в собі безліч технічних нюансів, і при цьому важливо все прорахувати до дрібниць. Обов'язковою умовою ефективності такого сайту є і його мобільна версія - дуже багато користувачів здійснюють покупки саме зі смартфона або планшета. Наявність власного застосунку ще в кілька разів спростить процес покупок. Такі аспекти вимагають залучення грамотних програмістів, послуги яких також коштують недешево. До того ж, налаштування синхронізації товару з 1C, збій системи оплат та інші "поломки" потребують оперативного втручання технічного фахівця, інакше підприємець втрачає прибуток.

В інтернет-майданчиках, іменованих маркетплейсами, вже є свій штат фахівців, які миттєво розв'язують питання й усувають неполадки, що виникають. Бізнесменові потрібно тільки вивантажити товар з описом, характеристиками і візуальним контентом.

Реклама і просування маркетплейсів
Створення якісної реклами вимагає великих грошових вкладень. Крім того, утримання штатних співробітників сфери маркетингу буде обходитися досить недешево. Для якісного просування сайту в інтернеті знадобляться послуги SEO-просування, таргетованої реклами в соціальних мережах і контекстної реклами в Google. Разом із рекламою необхідно подавати оголошення, що "чіпляють", і відповідні банери, тому і без дизайнера також не обійтися.

У маркетплейсах уже є своя команда фахівців, які виконують всю зазначену вище роботу. Онлайн-майданчики у своїй більшості також мають вбудовану функцію розсилок, щоб підприємець міг сповіщати клієнтів про вигідні пропозиції свого магазину.

Особливості продажів

На обраний маркетплейс можна вивантажувати будь-який товар, не заборонений правилами цього майданчика. Для співпраці з таким сервісом необхідно укласти договір оферти, в якому підприємець погоджується з правилами щодо повернення товару, часом відповіді на повідомлення, кількістю днів доставки тощо. В іншому, власник магазину має право встановлювати свої правила продажів.

Рейтинг та відгуки

Надання якісного товару, при дотриманні договору оферти, дасть змогу новому інтернет-магазину отримати позитивні відгуки і підвищення в рейтингу продавців. А перед купівлею будь-чого, клієнти насамперед переглядають саме ці розділи. Високий рейтинг і маса позитивних відгуків значно збільшать потік клієнтів, що позитивно вплине на прибуток.

Безпека

Співпрацюючи з маркетплейсом, вам не доведеться переживати про роботу сайту, який може бути атакований шкідливим ПЗ. Інтернет-майданчики тримають дані магазинів у безпеці, оскільки функціонують виключно на захищених серверах.

Робота інтернет-магазинів не буде припинена і через оновлення маркетплейса - фахівці проводять її "всередині", що залишається непоміченим для клієнтів, у зв'язку з чим, доступ до маркетплейсів забезпечений 24/7.

Вибір за вами

Якщо ви новачок у сфері продажів, цінуєте свій час і хочете швидко вийти на прибуток за мінімальних витрат, співпраця з маркетплейсами - ваш ідеальний варіант.


Коментарі

Не знайдено дописів

Написати відгук